Speerpunten
Ontwikkelingen verzorgingsgebied FMH
FMH is voorbereid op veranderingen in ons verzorgingsgebied en draagt actief bij aan en anticipeert op ontwikkelingen in ons verzorgingsgebied.
Vernieuwende dienstverlening
FMH is voorbereid op veranderingen in onze omgeving en op de daarmee veranderende klantbehoefte.
Duurzaamheid
FMH wil voor 2030 een volledig circulaire en klimaatneutrale facilitaire dienstverlener zijn. Dit willen we bereiken door onze bedrijfsvoering en dienstverlening te verduurzamen. Met deze doelstelling zorgen wij dat FMH voldoet aan de rijksdoelstellingen en daarmee aan de wet.
Klanttevredenheid
FMH optimaliseert de dienstverlening door regelmatig de klanttevredenheid te meten. Zo krijgen we beter inzicht in de veranderende klantbehoefte en kunnen we hier tijdig op inspelen. Daarnaast sturen we op houding en gedrag van medewerkers en werken we nauw samen in de keten.
Doelmatigheid
FMH streeft naar een continue verbetering van de dienstverlening die aansluit bij de behoeften van onze klant, waarbij wij kostenefficiënt blijven opereren.